Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra key2shop ApS. 
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og key2shop ApS.

Fortrydelsesret: 

Du har ifølge forbrugerreglerne 14 dages fortrydelsesret og 14 dage til at returnere varen til key2shop ApS, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Er varens stand forringet hæfter du for værditabet.

Få yderligere information hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen – Carl Jacobsens vej 35 – 2500 Valby – Telefon: 4171 5000 – www.forbrug.dk

Tilbagebetaling:

Senest 14 dage efter key2shop ApS har modtaget din henvendelse om fortrydelse, vil du få tilbagebetalt varens fulde beløb samt eventuelle leveringsomkostninger svarende til den billigste forsendelsesmetode.
Tilbagebetalingen vil ske med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre du udtrykkeligt beder om andet. Key2shop ApS kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur eller har modtaget dokumentation for, at du har returneret varerne. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktioner.
Tager du varen i brug eller skades den under forsendelsen, hæfter du for varens værdiforringelse.

Levering:

Hvis varen er på lager sendes den indenfor 1-3 hverdage. Hvis varen ikke er på lager, afhænger leveringstidspunktet af leverandøren, forhør dig evt. hos key2shop ApS.

Risikoen for varer købt på key2shop ApS overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark eller GLS. Har du ikke modtaget dine varer indenfor oplyst leveringstid, skal du rette henvendelse til key2shop ApS, hvorefter vi tager kontakt til transportøren. Er varen registreret som leveret, vil den blive efterlyst hos transportøren – herefter vil du modtage en blanket, hvor du skal skrive under på, at du ikke har modtaget dine varer. Når den er underskrevet og returneret til transportøren, vil du få dine penge retur eller få tilsendt nye varer.

Reklamation:

key2shop ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles key2shop ApS indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder key2shop ApS returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Varereturnering:

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

KEY2SHOP ApS
St. Nørlundvej 4
7361 Ejstrupholm
Tlf.+45 42 45 11 22
info@key2shop.dk
CVR nr. 38117939

Varer returneres også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Vedlæg gerne en kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå for at lette behandlingen.

Pris og betaling: 

I denne butik kan du bestille dine varer online og betale med Dankort, Visa, Mastercard, DinersClub, JCB, PayPal og MobilePay.

Alle priser på key2shop ApS  er i DKK inkl. moms. Vi tager forbehold for tastefejl!

Beløbet trækkes først på kortholders konto, når varen afsendes.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@key2shop.dk.